Aquest cop era divendres. Al Teatre municipal estava força ple i el públic a diferència d'altres vegades, era força jove, suposo que pel refent televisiu de les T que tenia molta gent: "Jet Lag".
La veritat es que esperava amb força expectació aquesta obra, ja que n'havia llegit que era una temàtica diferent a tot el que havien fet les T de Teatre. I relament, em van sorprendre i agradar! Va ser una de les millors obres de la Temporada.
Tot gira al voltant d'una escenografia espectacularment ben dissenyada, que és un personatge més de l'obra i que li dóna força a la història i permet anar-nos transportant fins i tot d'una manera molt creïble en el temps ens els diferents flashbacks que ens porta la història.
Respecte al director Daulte, el puc felicitar pel text i la història que els hi ha escrit, on crec que han pogut demostrar fins on arriben com a actrius! Hi ha un moment a l'obra, quan el personatge que interpreta la Carme Pla explica la seva infantesa que realment fa estralls al públic. Un toc Daulte, sens dubte! A més, la història està ben tramada i és un repte, interpretativament, per les actrius.
Sens dubte una obra que no us podeu perdre!
Consulteu la web de les T
Fitxa Tècnica de l'obra
Dirección
Javier Daulte
Traducción
Víctor Muñoz
Escenografía
Jon Berrondo
Vestuario
Marian Coromina
Iluminación
Albert Faura (aai)
Carlos Lucena
Sonido
Francisco Grande
Con
Mamen Duch, Míriam Iscla, Marta Pérez, Carme Pla, Àgata Roca
Producción
Teatre Nacional de Catalunya y T de Teatre
Con la colaboración de
Ministerio de Cultura – INAEM y Teatre Zorrilla de Badalona
Espectáculo recomendado a partir de 12 años
Duración aproximada
1 h 35 minutos (sin entreacto)
Font: Teatre Nacional de Catalunya
I el que compta és l'esforç de cada dia compartit tenaçment amb els qui creuen que cada gest eixampla l'esperança, que cap dia no es perd per als qui lluiten. (Miquel Martí i Pol)
dimarts, 22 d’abril del 2008
Teatre: Com pot ser que t'estimi tant
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada