dissabte, 1 de desembre del 2007

The ButterFly Effect (un petit detall ho canvia tot)


Booooones!!

Avui he vist El efecto mariposa, una pel·lícula de ciència-ficció però que parla d'una de les coses que crec que tots almenys una vegada hem pensat: "Que hagués passat si en aquella situació jo hagués actuat d'una manera diferent?"
Una pel·lícula força distreta, tot i que ja no sigui d'última actualitat, i molt recomanable enlloc de veure a la tele Gran Hermano's, SuperModelo (or Guantanamo's Girls), i altres "bodrios" televisius.

Gràcies a la Martulina per la seva recomanació! ;)

2 comentaris:

Carla ha dit...

Hola David! Sorprenent, és d'aquelles pel·lícules que has de veure abans de jutjar-la pel titol o la caràtula o qualsevol altra bestiesa. La vaig vere farà un parell d'anys per recomenació d'un amic i la veritat no m'esperava que m'agradés tant. D'aquesta manera i sense saber com, de seguida que vaig acabar de mirar-la vaig posar-me a mirar referencies seves per internet, i buscant buscant vaig esvrinar que tenia finals diferents, en concret 5. 5 maneres ben diferents a partir de les quals el protagonista salva a les persones que s'estima. Potser és aquest aspecte el que em va cridar més l'atenció. Els 5 finals que esmentava es poden trobar fàcilment al "Youtube".
Per cert, gràcies per les recomenacions del teu blogg!

Fins aviat!

David Lozano ha dit...

Hola Carla!

Gràcies per passar pel Blog! Últimament, per feina i per qüestions personals el tinc una mica abandonat, però ben aviat mirare d'actualitzar-lo amb coses noves que he llegit, vist, escoltat, etc.

Gràcies per explicar-me això dels finals alternatius. Ja els buscaré i m'els miraré.

Fins aviat! ;)