dijous, 13 de setembre del 2007

24 de setembre: Inici 2a temporada d'herois

Boooones!

Com molts de vosaltres ja sabeu, sobretot si sou seguidors fidels de la sèrie, a partir del dilluns dia 24 de setembre s'inicien les noves emisions de la 2a temporada d'herois als Estats Units. Afortunadament per tothom, i gràcies a les noves tecnologies, aqui a casa nostra podrem gaudir-ne pràcticament des del mateix dilluns de matinada o com a molt tard el dimarts el matí pels més impacients.

Com creieu que continuarà? Apareixerà en Tom Cruise fent de Últim Samurai intentant ajudar en Hiro?

Vinga, aquest fil es per desenvolupar noves teories abans de l'inici de la temporada!

Fins aviat!!!

Per cert, jo m'hi afegiré una mica tard, ja que seré de vacances el dia 24...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Es dilluns, 24 de setembre de 2007. Son les 18:50 h..., espero que com dius les "noves tecnologies"(la meva es diu Marc), em permetin gaudir, com a molt tard el dimarts al matí (ja serà a la tarda o dimecres, si no es despista ningú...) del nou episodi d'Heroes.
Tot i que no és Lost, de moment per entretenir-me...
PD. Ojalá sortís el meu heroi (Tom Cruise) aquest sí que té poders...(al menys sobre mi...)