dijous, 7 de febrer del 2008

Lost: Grup de Ciència o Grup de Fe?

Booones!!

Avui s'estrena el 4x02 als Estats Units, titolat "Confirmed Dead" (Mort Confirmada).

Recordant el que ens va deixar el 4x01, he pensat que valdria la pena de comentar els dos grups que es van formar, el d'en Jack i el d'en Locke. Com diria qualsevol fan de la sèrie, ells dos sempre han estat com els pols oposats en quant a afrontar els problemes de l'illa: L'home de ciència (Jack) i l'home de fe (Locke).

Grup d'en Locke:

Format per en Hurley, la Claire i l'Aaron, la "familia" Linus-Rousseau (Ben, Àlex, Carl i Rousseau), en Sawyer i el propi Locke.

Grup de Jack:

Format per en Rambo-Bernard i la Rose, en Jin i la Sun, en Sayid, la Kate, en Des i la Kate i el propi Jack.


Quin grup us agrada més? Si vosaltres fòssiu a l'illa, amb quin grup us haguèssiu quedat? i el més important, i perquè?

Font imatges: Todo Series

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo aniria amb en Jack!!!!!!!, perque? perque es més guapo!!!!! jejeje.

Eva Oliveres ha dit...

Ei! Jo també em quedo amb en Jack!
A part de que també opino que és més guapo (sense discussió), sempre he anat a favor d'ell. En Locke sempre m'ha semblat que no és del tot transparent. Des del primer episodi que dic que aquest home no m'agrada!!!! No sé és una sensació sense cap tipus de fonament. A més sempre he estat més de ciències que de fe.
Eva.